Veel Gestelde Vragen

Veel Gestelde Vragen

 

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

  • Wij accepteren betalingen met: 
  • iDEAL
  • Maestro
  • Visa
  • Mastercard
  • AmericanExpress
  • Bancontant
  • ApplePay 
  • GooglePay


Hoe annuleer ik mijn bestelling?

  • Bestellingen kunnen niet worden geannuleerd nadat ze zijn geplaatst


Geven jullie tracking informatie?                                                                       

  • Ja, we sturen u een trackingnummer via e-mail zodra uw bestelling is verwerkt. Als je binnen 5 dagen geen trackinginformatie hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.


Ik heb meerdere artikelen besteld, maar slechts één ontvangen. Waar is de rest van mijn bestelling? 

  • Wij werken met meerdere wereldwijde partners, dus het kan gebeuren dat uw artikelen afzonderlijk worden verzonden; dit is om de levering te versnellen. Maakt u zich geen zorgen, u krijgt de artikelen die u besteld heeft.

Hoe kan ik een product retour sturen?

  • Neem contact op met onze customer service om een retour adres te ontvangen. 

Ik heb besteld. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

  • Alle orders worden gemiddeld binnen 5 tot 10 werkdagen geleverd. Track & Trace nummers worden automatisch per email verzonden zodra je bestelling verstuurd is.